Het wordt beter

Donderdag had mijn lief een verrassing gepland en ik had beloofd van niet te veel te door te vragen. Hij kan namelijk geen verrassingen houd...



Donderdag had mijn lief een verrassing gepland en ik had beloofd van niet te veel te door te vragen. Hij kan namelijk geen verrassingen houden, ik heb het niet uit hem kunnen lospeuteren maar hij heeft me wel de site verraden waar ik het gemakkelijk kon vinden. Gelijk hoe, blijft het een fantastische verrassing, want ik ben en blijf redelijk onder de indruk van Intergalactic lovers. Ze zijn er serieus op vooruit gegaan sinds de eerste keer dat ik ze zag, minder onwennig op het podium maar nog steeds wat zenuwachtig, zoals het ongetwijfeld hoort. Deze zomer staan ze waarschijnlijk volgeboekt, dus u heeft geen excuus om ze niet te gaan zien, zou ik zo denken.

You Might Also Like

1 reacties