Belofte maakt schuld

En er is een vervolg Laten we maar beginnen met het pronkstuk: mijn glasstraat, al volledig in de osb, de gyproc komt nog, maar eerst moet d...

En er is een vervolg

Laten we maar beginnen met het pronkstuk: mijn glasstraat, al volledig in de osb, de gyproc komt nog, maar eerst moet de schrijnwerker nog wat dingen afwerken zodat het zeker droog blijft.


De volgende ruimte wordt mijn keuken en daar is nog werk aan. Ik ben al aan het kappen geweest. In mijn eentje, gewoon omdat ik iets om handen moest hebben. Het viel me allemaal wat zwaar en echt, het helpt. Misschien moet ik de overblijvende vierkante metertjes verhuren als stressbestrijder ofzo. On a bright side, ik heb het deze keer dubbel zo lang volgehouden als de vorige keer.



De vorige keer? Ja, die keer met de badkamer en het toilet. De foto's doen hier eigenlijk geen recht aan, want ik ga een ongelooflijk mooie badkamer hebben, echt waar, maar ik ga die nooit op foto kunnen vastleggen. Met inloopdouche, de muur die je rechts ziet opduiken.

het toilet

en om toch wat daglicht in mijn badkamer te hebben, komt er glas over de volledige muur boven de deur. En ja, we moeten daar nog een stuk van het plafond afbreken en iets nieuws in de plaats steken natuurlijk.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Herkenbaar allemaal. Ben nu al benieuwd naar die heel mooie badkamer van jou. En naar al de rest ook natuurlijk. Cool, die lichtstraat en dat idee om licht in de badkamer te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like this blog.I’m really glad I have found this information.This post is really helpful for us. i certainly love this website, keep on it.Excellent post, I will be checking back regularly to look for updates.

    BeantwoordenVerwijderen