Van op de plank

In het lijstje van goede voornemens past ook deze Ravelrygroep waar Dominique over berichtte. Kijk dat lijkt me nu eens een goed idee, een...

In het lijstje van goede voornemens past ook deze Ravelrygroep waar Dominique over berichtte. Kijk dat lijkt me nu eens een goed idee, eens snuisteren in de verschillende boeken en tijdschriften en dan de wolvoorraad induiken, of omgekeerd. Gelukkig kun je via ravelry ook online zoeken, op voorwaarde dat alles mooi geregistreerd is natuurlijk. Dus belangrijk werkje bij de verhuis terug naar Gent: alles in mijn elektronische bib steken op ravelry.

You Might Also Like

1 reacties

  1. helemaal mijn plan vandaag, op zoek naar Het Patroon voor iets dat bij de nieuwe sexy hemden past die ik in de solden op de kop tikte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen