Van vormen

Cadence heeft me doen nadenken. Over vormen. Ach, om de zoveel tijd staat het wel eens in een flair of een ander vrouwenblad. Appels en pere...

Cadence heeft me doen nadenken. Over vormen. Ach, om de zoveel tijd staat het wel eens in een flair of een ander vrouwenblad. Appels en peren. Zandlopers en driehoeken.

En ik weet niet wat voor namen er nog gebruikt worden. Elk make-over programma heeft wel zijn eigen jargon. En hoewel je er wel eens iets van kunt opsteken, liet ik het tot nog toe eerder links liggen. Ik onthoud al die regeltjes niet, ze doen me duizelen en zijn verwarrend.

En wat als ik dat rokje nu leuk vindt maar het past niet binnen de regeltjes? En jullie, ja, vrouwen, ik richt me tot jullie, houden jullie daar rekening mee bij het shoppen? Bij het breien? Bij het naaien?

You Might Also Like

1 reacties